THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

marți, 5 aprilie 2011

Spiritismul vazut de mine


Inceputurile cautarilor mele in domeniul spiritismului, au inceput de mic copil, pe la varsta de 13- 14  ani, cand am simtit nevoia de a afla raspunsuri  la marile intrebari ale vietii: cine sunt? de unde vin si ce fac aici? ce urmeaza dupa moarte? Asa ca am inceput sa citesc prima oara presa scrisa in care urmaream si citeam cu nesat fiecare articol despre viata de dincolo de moarte.Apoi am inceput sa citesc literatura de specialitate descoperind cu fiecare lectura a unei carti  multe fete ale acestui mister numit moarte. De aici pana la a experimenta primele sedinte de spiritism, a fost decat un singur pas.Primele mele experiente de spiritism au inceput folosind pendulul si o plansa cu literele alfabetului.Este adevarat ca emotiile ma napadeau la fiecare sedinta.Era ceva foarte profund si fascinant de a comunica cu cei trecuti dincolo.Pot spune ca,la inceputurile mele in ale spiritismului, am exprimentat majoritatea metodelor cunoscute: sedinte de spiritism cu masa,pendulul,scrierea automata,planseta ouija.In aceste cautari ale mele, am avut si foarte multe dificultati, lupte interioare de dus,  cel mai probabil  cauzate de dogma crestina in care toate aceste fenomene sunt atribuite unei forte diabolice.Si trebuie sa recunosc, ca necunoscutul ma ingrijora putin.In timp, am ajuns sa realizez ca teama cea mai mare provine din ignoranta si educatia  venita din copilarie cand fiecare din noi am fost speriati cu bau bau sau ni s-a inoculat ideea ca tot ce este misterior ocult este periculos si poate deschide porti catre lumile infernale, astazi cand eu pot afirma cu tarie ca am o oarecare experienta in domeniul spiritist inca sunt foarte vigilent in privinta spiritelor cu care comunic si asta trebuie sa o faca orice spiritist serios si orice om normal si echilibrat care patrunde pe acest taram, cu atat mai mult daca este neinitat si ii lipsesc multe cunostinte de baza ale doctrinei spiritiste.Pot afirma in urma tuturor exprientelor mele cu spiritele ca, spiritismul aduce consolare liniste sufleteasca persoanelor distruse, deznadajduite ca au pierdut o persoana draga.O mama  careia i-a murit dragul ei copil nu poate fi consolata prin nici o stiinta psihologica  sau de alta natura.Credeti-ma ca acesta este adevarul.Dar in clipa in care tu, ca medium, furnizezi informatii pe  care doar acea mama si acel copil le cunoasteau, atunci ajungi sa simti sa vibrezi la ideea maretiei creatorului, care a creat totul atat de frumos si atat de misterios, ajungi sa simti cu toata fiinta un adevar: ca moartea nu exista, ca moartea este doar o trecere spre taramul luminilor, ca moartea este doar o reantoarcere in sanul naturii invizibile, in sanul acelor legiuni spirituale din care facem cu totii parte in functie de nivelul de evolutie atins pana la momentul decesului.Dragii mei,care veti fi citit toate acestea scrise de mine cu vadita emotie, credeti-ma ca spiritismul nu este ceva demonic, ci este cea mai frumoasa consolare lasata de creator, de Dumnezeu oamenilor si mai ales, celor care nu mai pot fi ajutati nici de religie nici de psihiatrie nici de psihlogie in urma tragediei "pierderii"fiintelor dragi.Spiritismul este o lumina pentru cei constienti, sau este o capcana pentru cei care se scalda in mocirla materialismului si a curiozitatilor bolnavicioase.Tot ceea ce vreau sa stiti, este ca exista un singur adevar Dumenzeu creatorul, cauza prima a tuturor lucrurilor si existenta lumii spirituale vesnice care este intr-o permanenta interactiune cu noi spiritele intrupate in acesta vale a plangerii.

POPESCU CONSTANTIN

0 comentarii: